Fan van raclette? In het tweede jaar dat bureau Arpeggio samenwerkt met Entremont, heeft het een Raclette Party-wedstrijd voor het kaasmerk op touw gezet. Deelnemers worden daarin uitgenodigd om aan een rad van fortuin te draaien, waarbij ze kans maken op een van de 3.000 prijzen. Dat die prijzen op raclette geïnspireerd zijn, mag niet verbazen.
Om de actie te ondersteunen serveren Entremont en Arpeggio een wedstrijdsite, met daarnaast POS-materiaal en een digitale campagne. Ook een social en programmatic luik staan op het menu. Die vullen het klassieke mediaplan aan en laten toe om de strategische benadering gericht naar specifieke doelgroepen uit te rollen. Het doel: aan notoriteit winnen en leads generen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]