Arpeggio verwelkomt twee nieuwe partners

News / People

Ondanks de woelige tijden slaagde communicatiebureau Arpeggio erin van 2020 een sterk jaar te maken. Het bureau zag nieuwe kansen en slaagde er daardoor in een stabiele koers te varen. Bovendien krijgt het bureau met Ben Deglinne en Martin Deliège twee nieuwe partners, naast Maxime Paquet.

Maxime Paquet: "2020 is voor zeer veel sectoren een zwaar jaar. Ook voor de marcom-sector. Toch wist ons team kansen te zien. Met name digitale kansen boden zich dit jaar meer aan. Die hebben we dan ook met overtuiging gegrepen. Hierdoor hebben we als bureau een stabiel jaar beleefd." Ook de plannen voor 2021 en verder liggen klaar. Maxime Paquet: "De voorbije jaren hebben we hard gewerkt aan een constante groei. Momenteel vertrouwen klanten als BMW, Belfius, Vanden Borre Kitchen, Match, MINI, Entremont, Jordan en Decathlon op onze diensten. En naast het hoofdkantoor in La Hulpe hebben we twee vestigingen in Antwerpen en Parijs om nog dichter bij onze klanten te staan. De komende jaren willen we die groei doorzetten, zowel in het aantal klanten, in de kwaliteit van onze diensten, als in ons team. Daarom ben ik bijzonder verheugd onze groei meer kracht te kunnen bijzetten met twee nieuwe partners. Ben Deglinne en Martin Deliège maken al enkele jaren deel uit van ons team. Aan gedrevenheid hebben ze geen gebrek en ze kennen het DNA van Arpeggio door en door."

Maxime Paquet heeft de voorbije jaren van Arpeggio een sterk bureau gemaakt, zegt Ben Deglinne: "De klantenportefeuille werd groter, net als ons team en ons aanbod communicatiediensten. Stevige fundamenten waarop we nu met drie gaan verder bouwen. Met name onze nationale bekendheid willen we vergroten. Ook onze goede samenwerking met BMW willen we nog meer verbeteren, niet enkel op nationaal maar ook op internationaal vlak." En de tweede nieuwe partner, Martin Deliège, besluit: "Daarnaast gaan we extra aandacht besteden aan ons team. De goeie teamspirit van Arpeggio heeft me altijd aangetrokken, en hierop gaan we blijven inzetten. Want dat straalt af op onze klanten. En onze klanten, die mogen rekenen op extra inspanningen van onze kant. Met drie partners zullen we gestroomlijnder kunnen werken. Zo genieten onze klanten van nog meer efficiëntie, reactiviteit en kwaliteit."