Arteveldehogeschool organiseert event Social Media & Influencer Marketing Barometer 2024

- 15/05/2024
09:00 - 15:30 - Campus Kantienberg Voetweg 66 9000 Gent (Aula)
Sinds 2019 biedt de SMI-barometer de meest actuele inzichten over hoe Belgen branding via sociale media, influencermarketing en podcasting ervaren. Hiertoe bevraagt de Arteveldehogeschool jaarlijks een representatieve steekproef van Belgen tussen 16 en 39 jaar oud. Ze monitoren evoluties en onderzoeken verschillen tussen het Nederlands- en Franstalige deel van België. Daarnaast belichten ze ook hoe Belgische (retail)merken sociale media en influencermarketing aanpakken. Op 15 mei lanceert de school de vijfde editie van de SMI Barometer tijdens een studiedag.
Tijdens de studiedag krijg je inzicht in het socialemediagebruik van Belgische jongeren en volwassenen, adviezen en inzichten van TikTok zelf, tips van Junior Malela (Colruyt Group) om de resultaten om te zetten naar strategie, praktijkcases vanuit de retail en workshops en inspiratiesessies (over contentcreatie met AI, eyetracking, en meer).
Inschrijven is verplicht en annuleren kan tot en met woensdag 1 mei 2024. Externen schrijven zich in via de knop "Inschrijven zonder account".
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]