Arthur Vandenberghe

New kids in town

arthur vandenberghe
Het ideale scenario. Dat is waarschijnlijk de beste manier om mijn afgelopen maanden te omschrijven. Sinds juni ben ik afgestudeerd aan de UC Leuven-Limburg in de richting Marketing-Marketing. Dankzij het praktische karakter van deze opleiding kreeg ik in maart de kans om stage te lopen bij Ogilvy Social.Lab. Vandaag ben ik er aan de slag als Social Account Executive voor klanten zoals Nespresso Belux en de Nationale Loterij.
Dankzij geweldige collega’s, de internationale werksfeer en de “Social at heart”-aanpak werd het me in de eerste weken van mijn stage al snel duidelijk: hier wil ik mijn eerste stappen in de marketingsector zetten. Als Social Account Executive bestaat mijn takenpakket voornamelijk uit het opstellen van contentkalenders, het vertalen en schrijven van copy en community management. Het dagelijks contact met de klant en de mogelijkheid om mezelf ook op een creatieve manier uit te drukken, maken van deze job een intense en boeiende uitdaging en dat elke dag opnieuw.
De unieke social mindset binnen Ogilvy Social.Lab stelt me bovendien in staat om voortdurend bij te leren. Zo probeer ik nieuwe formats uit, woon ik regelmatig interessante workshops bij en werk ik dagelijks samen met gepassioneerde collega’s. Daarbovenop volg ik ook een bijkomende opleiding Digital Marketing aan de EHSAL Management School. Ik kijk er alvast naar uit om te blijven groeien dankzij een job waarvoor ik enkele maanden geleden – waarschijnlijk met wat ongeloof – meteen had getekend. New in town? Dat klopt, maar gelukkig heb ik een top team om me de weg te wijzen.