Merken blijven voorzichtig
Vertaalde artikels
Social media / De meeste adverteerders proberen de social media stap voor stap […]
Brussel nodigt de wereld uit aan onze tafel
Vertaalde artikels
Is het een neveneffect van de mediahype voor culinaire expertise, of die nu […]
‘Sharable’ zijn is het nieuwe leitmotiv!
Vertaalde artikels
De laatste cijfers over het aantal unieke bezoekers per maand op Facebook in […]
Televisie en internet hand in hand
Vertaalde artikels
Het succes van The Voice Belgique, de Waalse versie van het programma, valt […]
Het gat in de (sociale) markt
Vertaalde artikels
Social Media / De Flair Fashion Tag applicatie won een gouden Facebook Studio […]
Verleg je grenzen!
Vertaalde artikels
Innovatie / Het 24ste Vlerick Alumni Marketing Colloquium staat in het teken van […]
Jeugd houdt van merken
Vertaalde artikels
Research | Merktrouw ontwikkelt zich reeds op jonge leeftijd, ongeacht de productcategorie Door […]
Wanneer het net nieuwe beroepen genereert
Vertaalde artikels
In minder dan drie jaar is Semetis niet meer weg te denken als […]