VOO lanceert klantenforum

Tot nu toe beschikten de klanten van Voo nog niet over de mogelijkheid om de operator te bereiken via Facebook of Twitter, maar met een nieuw forum probeert de operator dit gebrek te compenseren. De voornaamste bedoeling? Klanten sneller en doelgerichter kunnen helpen. Het forum biedt klanten een ruimte om ervaring en adviezen te delen, vragen te stellen (én te beantwoorden) van andere particulieren en advies te ontvangen van de specialisten van Voo. Achter het forum staan twee community managers.
Of het nu een pure daad van solidariteit is of niet, weet dat uw bijdrage op het forum toestaat om badges te winnen, net als titels op uw profiel (zoals bijvoorbeeld de titel ‘expert’), maar dat u er ook beloningen mee kan winnen dankzij de vele wedstrijden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]