
Het is zover: Artis-Historia komt definitief terug. Heel binnenkort liggen er weer producten in de supermarkt met daarop punten van Artis Historia. Philip Gielkens, voorheen marketingdirecteur bij De Persgroep en chief marketing officer bij Concentra, stuurt vanuit zijn eigen Concrea Media Group de herlancering aan. De voorbije maanden verscheen al twee nummers van een eigen magazine, om oude én nieuwe fans te teasen. De lancering leek wat op de lange baan te zijn geschoven, maar blijkbaar was de voorbije maanden een doorbraak. Op 9 september maakt Concrea bekend welke merken meedoen, wanneer de producten in de winkel liggen en wat de consument met de punten kan doen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




