Artis Historia neemt nieuwe start

Het is zover: Artis-Historia komt definitief terug. Heel binnenkort liggen er weer producten in de supermarkt met daarop punten van Artis Historia. Philip Gielkens, voorheen marketingdirecteur bij De Persgroep en chief marketing officer bij Concentra, stuurt vanuit zijn eigen Concrea Media Group de herlancering aan. De voorbije maanden verscheen al twee nummers van een eigen magazine, om oude én nieuwe fans te teasen. De lancering leek wat op de lange baan te zijn geschoven, maar blijkbaar was de voorbije maanden een doorbraak. Op 9 september maakt Concrea bekend welke merken meedoen, wanneer de producten in de winkel liggen en wat de consument met de punten kan doen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]