Arvesta en Berlin (Duval Union) lanceren nieuw merk voor de veehouderij van de toekomst

Crea / News

Met de nieuwe merknaam Proxani introduceert Arvesta een merk dat én de naam ForFarmers België én de naam Dumoulin vervangt. Proxani heeft vier productiesites (Andenne, Kortrijk, Izegem en ​ Hombourg), zodat het dicht bij zijn klant kan produceren. Zo wil het garant staan voor veevoeders van de hoogste kwaliteit voor rundvee, varkens, pluimvee en geiten. Voor de creatie werkte Arvesta samen met reclamebureau Berlin, een onderdeel van Duval Union.

De veehouderij van morgen start vandaag

Proxani zorgt voor een doorgedreven positionering rond duurzame innovaties, dit in het kader van de landbouw van de toekomst. Dit nieuwe merk maakt klanten duidelijk wie ze zijn (feed experts), wat ze doen (doorgedreven advies verlenen als partner van de landbouw) en wat ze willen bereiken (bouwen aan de veehouderij van de toekomst). ​

"Proxani ​vat de ambitie van Arvesta samen. Wij zijn hier voor de lange termijn. ​ We investeren en geloven in de mooie landbouwsector die we hier hebben," zegt Dirk Van Thielen, business unit director animal nutrition. "Met ons nieuw merk en haar sterke voederconcepten, inclusief gespecialiseerd voederadvies, bouwen wij mee aan een rendabele en duurzame veehouderij van de toekomst. 'Economisch best' in combinatie met 'maatschappelijk gewenst'."

Voederadvies op maat

Meer dan ooit zal Proxani de beproefde methodologie inzetten, waarin de levensfase van het dier centraal staat en dit op maat van de klant en het dier. "Ons ultiem doel is om met Proxani de voorkeur adviseur te zijn voor onze klanten en samen met hen op elk moment van de levensfase van het dier de juiste voerderoplossing te adviseren," vertelt Sabine De veilder, CMO bij Arvesta. ​Proxani bouwt zijn methodologie op meer dan 120 jaar kennis en ervaring en zet sterk in op technologie en digitalisatie om de rentabilteit van zijn klant te verhogen. De experts staan elke klant bij met data-driven, gepersonaliseerd advies.