Ashley Armitage brengt eerlijkheid, stijl en frisheid in visuele verhalen die hedendaagse schoonheidsidealen ontmantelen en verouderde maatschappelijke normen moeiteloos verbreken. Haar werk is meesterlijk in de uitvoering maar voelt ongedwongen, bijna nonchalant, als een scène uit een arthouse film of een foto uit iemands persoonlijke fotoalbum. Nadat ze heel haar middelbare school heeft doorgebracht met het maken van muziekvideo's en documentaires in Seattle, ging ze naar de UCSB voor filmstudies en studeerde ze af met een BFA in fotografie aan de UW. Hierdoor past ze niet alleen perfect als regisseuse, maar ook als fotografe bij Czar Brussels. In haar eerste jaar aan de universiteit ging ze heen en weer naar New York en Los Angeles om te fotograferen voor tijdschriften als Teen Vogue, Nylon en Refinery29. Ze fotografeerde Teen Vogue's 21 Under 21 campagne terwijl ze zelf net 21 was geworden.
In 2018 katapulteerde Ashley Armitage zichzelf in een regiecarrière toen ze een reclamespotje voor Billie regisseerde, dat toevallig het eerste in de geschiedenis was waarin vrouwelijke lichaamsbeharing effectief getoond werd. De spot ging viraal en verscheen in talloze nieuwsberichten over de hele wereld. In 2019 stond de spot op de shortlist van de Glass Lion in Cannes en won ze de People's Voice Webby voor Advertising, Media & PR Brand Strategy.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]