Ashley Armitage brengt eerlijkheid, stijl en frisheid in visuele verhalen die hedendaagse schoonheidsidealen ontmantelen en verouderde maatschappelijke normen moeiteloos verbreken. Haar werk is meesterlijk in de uitvoering maar voelt ongedwongen, bijna nonchalant, als een scène uit een arthouse film of een foto uit iemands persoonlijke fotoalbum. Nadat ze heel haar middelbare school heeft doorgebracht met het maken van muziekvideo's en documentaires in Seattle, ging ze naar de UCSB voor filmstudies en studeerde ze af met een BFA in fotografie aan de UW. Hierdoor past ze niet alleen perfect als regisseuse, maar ook als fotografe bij Czar Brussels. In haar eerste jaar aan de universiteit ging ze heen en weer naar New York en Los Angeles om te fotograferen voor tijdschriften als Teen Vogue, Nylon en Refinery29. Ze fotografeerde Teen Vogue's 21 Under 21 campagne terwijl ze zelf net 21 was geworden.
In 2018 katapulteerde Ashley Armitage zichzelf in een regiecarrière toen ze een reclamespotje voor Billie regisseerde, dat toevallig het eerste in de geschiedenis was waarin vrouwelijke lichaamsbeharing effectief getoond werd. De spot ging viraal en verscheen in talloze nieuwsberichten over de hele wereld. In 2019 stond de spot op de shortlist van de Glass Lion in Cannes en won ze de People's Voice Webby voor Advertising, Media & PR Brand Strategy.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]