Uit onderzoek blijkt dat een op de vijf kinderen in ons land opgroeit in kansarmoede. Voor hen zijn pakjes met kerst geen evidentie. Daar wil radiozender JOE iets aan doen met de hulp van At the table.
Tijdens de kerstperiode, organiseert JOE samen met vzw Kindergeluk steeds de goededoelenactie ‘Pakje van je Hart.’ Tijdens die actie wordt zoveel mogelijk geld ingezameld om kansarme kinderen toch dat betoverende kerstcadeau te kunnen geven.
Voor de vierde editie van ‘Pakje van je Hart’ bedacht At the table de nieuwe campagne die Vlaanderen probeert te overtuigen om niet enkel binnen hun gezin iets met kerst te geven. De campagne bestaat uit een tv- en cinemaspot, OLV, radiospot, print en DOOH.
Credits:
Client: JOE
Contacts: Charlotte Ghekiere, Lotte Dedobbeleer, Lore Debulpaep
Agency: at the table
Creatie: Girbe Bogaerts, Yannick De Haes
Account: Julie Standaert
Design: Thomas Ploem
Creative Director: Ad Van Ongeval
Strategy Director: Jorian Vanvossel
Managing Director: Eva De Gendt
Film Production Company: lesmecs
Director: Jonathan Van Hemelrijck
Producer: Jasper Flikschuh
Sound: Brand
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]