At the table pakt uit met nieuwe campagne voor JOE

Crea / News

Uit onderzoek blijkt dat een op de vijf kinderen in ons land opgroeit in kansarmoede. Voor hen zijn pakjes met kerst geen evidentie. Daar wil radiozender JOE iets aan doen met de hulp van At the table.

Tijdens de kerstperiode, organiseert JOE samen met vzw Kindergeluk steeds de goededoelenactiePakje van je Hart. Tijdens die actie wordt zoveel mogelijk geld ingezameld om kansarme kinderen toch dat betoverende kerstcadeau te kunnen geven.

Voor de vierde editie van ‘Pakje van je Hart’ bedacht At the table de nieuwe campagne die Vlaanderen probeert te overtuigen om niet enkel binnen hun gezin iets met kerst te geven. De campagne bestaat uit een tv- en cinemaspot, OLV, radiospot, print en DOOH.  

 

Credits: 

Client: JOE 

Contacts: Charlotte Ghekiere, Lotte Dedobbeleer, Lore Debulpaep

Agency: at the table 

Creatie: Girbe Bogaerts, Yannick De Haes 

Account: Julie Standaert 

Design: Thomas Ploem 
Creative Director: Ad Van Ongeval 

Strategy Director: Jorian Vanvossel 
Managing Director: Eva De Gendt 

Film Production Company: lesmecs 

Director: Jonathan Van Hemelrijck 
Producer: Jasper Flikschuh 
Sound: Brand