At-thetable en De koekskesloerders slaan weer toe

Vorig jaar lanceerde At-thetable voor Jules Destrooper het concept van ‘De koekskesloerders’, met een nationale radiocampagne, opgebouwd rond dat herkenbare moment wanneer je een pakje koekjes opent en alle ogen plots smekend op jou gericht zijn. Uit onderzoek bleek dat niet alleen de koekjes zélf flink gesmaakt werden, maar ook deze radiocampagne voor Jules Destrooper. Een mooie aanleiding om het concept verder uit te breiden en om de ‘koekskesloeders’ te visualiseren. Deze kregen nu dus een vervolg op televisie en online.
CREDITS
Client: Jules Destrooper, Ives De Poortere, Sara De Cuyper en Chris Flamée
Account: Renaat Delporte
Agency Producer: Karen Strypens
Creative Director: Sebastien Van Reet
Art Director: Joeri Van den Broeck & Dieter De Ridder
Copywriter: Joeri Van den Broeck & Dieter De Ridder
Production Company: CZAR
Director: Jeroen Mol
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]