Vorig jaar lanceerde At-thetable voor Jules Destrooper het concept van ‘De koekskesloerders’, met een nationale radiocampagne, opgebouwd rond dat herkenbare moment wanneer je een pakje koekjes opent en alle ogen plots smekend op jou gericht zijn. Uit onderzoek bleek dat niet alleen de koekjes zélf flink gesmaakt werden, maar ook deze radiocampagne voor Jules Destrooper. Een mooie aanleiding om het concept verder uit te breiden en om de ‘koekskesloeders’ te visualiseren. Deze kregen nu dus een vervolg op televisie en online.
CREDITS
Client: Jules Destrooper, Ives De Poortere, Sara De Cuyper en Chris Flamée
Account: Renaat Delporte
Agency Producer: Karen Strypens
Creative Director: Sebastien Van Reet
Art Director: Joeri Van den Broeck & Dieter De Ridder
Copywriter: Joeri Van den Broeck & Dieter De Ridder
Production Company: CZAR
Director: Jeroen Mol
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]