Tijdens de voorbije twee maanden lockdown ontving Rode Neuzen Dag ongelofelijk veel reacties over hoe moeilijk het valt om vrienden, familie en collega's plots niet meer te zien en om steeds in je eigen bubbel te blijven. Maatregelen om Covid-19 in te dijken,zijn zeer terecht en nodig maar achter vele huisgevels spelen zich drama's af: jongeren die geen connectie meer hebben met met school en vrienden, in kritieke thuissituaties leven, geen hulp van buitenaf meer krijgen, families die het financieel moeilijk krijgen,... Deze mensen dreigen de onzichtbare slachtoffers van de coronacrisis te worden.
Daarom creëerde At-thetable een opvallende campagne die alle jongeren, en bij uitbreiding alle Vlamingen, oproept om de social distancing enkel te beperken tot een fysieke afstand. Samen met Rode Neuzen Dag doorbreken ze het taboe van eenzaamheid en isolement en roepen ze op om van op fysieke afstand mentaal heel dicht bij anderen te zijn. Om te blijven praten en emoties te delen. Ook in lockdown.
Rode Neuzen Dag - Blijf praten, want emoties zet je niet in lockdown from at-thetable on Vimeo.
Credits
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]