Tijdens de voorbije twee maanden lockdown ontving Rode Neuzen Dag ongelofelijk veel reacties over hoe moeilijk het valt om vrienden, familie en collega's plots niet meer te zien en om steeds in je eigen bubbel te blijven. Maatregelen om Covid-19 in te dijken,zijn zeer terecht en nodig maar achter vele huisgevels spelen zich drama's af: jongeren die geen connectie meer hebben met met school en vrienden, in kritieke thuissituaties leven, geen hulp van buitenaf meer krijgen, families die het financieel moeilijk krijgen,... Deze mensen dreigen de onzichtbare slachtoffers van de coronacrisis te worden.
Daarom creëerde At-thetable een opvallende campagne die alle jongeren, en bij uitbreiding alle Vlamingen, oproept om de social distancing enkel te beperken tot een fysieke afstand. Samen met Rode Neuzen Dag doorbreken ze het taboe van eenzaamheid en isolement en roepen ze op om van op fysieke afstand mentaal heel dicht bij anderen te zijn. Om te blijven praten en emoties te delen. Ook in lockdown.
Rode Neuzen Dag - Blijf praten, want emoties zet je niet in lockdown from at-thetable on Vimeo.
Credits
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]