AT-THETABLE HEEFT GIN IN GIN TONIC VAN FILLIERS

Crea / News

Zomer: da’s zon, zee… en gin tonic,… of is het Gon, gee en Gin Tonic? Als het van Filliers afhangt, is het dit laatste. In een radio- en digital billboardcampagne presenteert Filliers enkele situaties onder vrienden, met telkens als vertrekpunt: Gin in gin tonic? En vervolgens worden alle letters ‘Z’ steevast vervangen door de letter ‘G’. Zij die het doorhebben, hebben het door. Waarom een letter veranderen?  Omdat het kàn, en omdat het fun is. Want dat is tegelijk het levensmotto van Filliers: Leef met plezier.

De ‘Z wordt G’-taal wordt nergens expliciet  ‘verklapt’ en het is aan de kijker of luisteraar om erin mee te willen of kunnen gaan.

Credits

Client: Filliers Distillery

Contact: Kjell Dursin & Koenraad De Clercq

Agency: at-thetable

MD: Isabel Peeters

CD: Sebastien Van Reet

Creation: Joeri Van Den Broeck & Sven Van Hooydonck

Account Director: Julie Standaert

Strategy: Jorian Vanvossel

Agency Producer: Karen Strypens

Radio Production company: Raygun

Producer: Toon Jansegers