At-thetable heropent de terrasjes voor Filliers

Crea / News

Door de wereldwijde epidemie hebben we lang geen terrasjes kunnen doen. Misschien wel zo lang dat iedereen vergeten is hoe dat nu weeral moet? Dat was het vertrekpunt van een radiocampagne van At-thetable voor Filliers die ons op een humoristische wijze op deze feiten drukt.

Het is al jaren geleden dat Filliers nog op radio te horen was. At-the table, de nieuwe communicatiepartner van Filliers, is dan ook trots om deze eerste campagne voor Filliers te kunnen lanceren. Filliers staat nog altijd bekend als ‘de glaasjes van plezier’, en daar is nu een letterlijk actuele invulling aan gegeven.

De radiocampagne start op 7 mei: da’s welgemikt één dag vòòr het openen van de terrasjes.

Credits

Client: Filliers
Contact: Koenraad De Clerq, Kjell Dursi
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Joeri Van Den Broeck & Sven Van Hooydonck
Strategy: Jorian Vanvossel
Agency Producer: Karen Strypens
Radio Production company: Raygun
Producer: Toon Jansegers