At-thetable is goddelijk voor koffiemarkt.be

Crea / News

At-thetable, de brandstudio van DPG Media onder leiding van Isabel Peeters, lanceert haar eerste radiocampagne voor koffiemarkt.be, met niemand minder dan De Schepper himself in de hoofdrol.

“Op koffiemarkt.be vind je heel wat verschillende soorten koffie, maar altijd voor de strafste prijs. Koffie voor alle smaken én voor alle momenten.” Dat laatste bracht At-thetable, dat het budget kreeg toegewezen na een competitie tegen verschillende bureaus, op een idee…

Via een vijftal humoristische radiospots ontdekken we hoe heel onze wereld eigenlijk gecreëerd werd rond koffiemomenten. Zo bevinden we ons telkens in een brainstorm met De Schepper en zijn engelen, en zijn we getuige hoe specifieke woorden als “meeting”, “koffieklets” en “ochtendhumeur” bewust werden bedacht met als enige doel de mensheid meer koffie te laten drinken.

De campagne bestaat in eerste instantie uit 40 seconden-spots, waarna 30 seconden-versies volgen en tactische 10 seconden. De campagne wordt vervolledigd met print-executies en 10 seconden billboards op televisie.

“Radio blijft een dijk van een medium,” legt Sebastien Van Reet, creative director bij At-thetable uit, “dat nog zeer sterk overeind staat als het gaat om het opbouwen van een imago. Deze spots spelen zich af in een imaginaire wereld die tegelijkertijd toch heel herkenbaar aanvoelt voor iedereen die houdt van het zwarte goud.”

In welk ‘koffiemoment’ herken jij jezelf het meest? Beluister hieronder alle spots.

Credits
Client: Koffiemarkt.be
Contact: Jacco Oosterhof
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Joeri Van Den Broeck & Dieter De Ridder
Account Director: Julie Standaert
Strategy: Maarten Vanthemsche
Agency Producer: Karen Strypens
Radio Production Company: Sonhouse
Radio Director: Thierry Van Durme
De Schepper: Koen De Graeve