At-thetable maakt indruk op Clio Entertainment Awards 2021

At-thetable is als enige Belgische bureau geshortlist voor de Clio Entertainment Awards 2021. Met twee verschillende campagnes voor VTM maakt het At-thetable tweemaal kans op de iconische Hollywood-award, die in het leven werd geroepen om creativiteit in de entertainmentindustrie te vieren.
In de categorie ‘digital/mobile’ maakte de Code van Coppens indruk met hun AR-escape room in HLN.
En ook de integratie van een Blind Delivery met Deliveroo in Blind Getrouwd maakt kans op een beeldje in de categorie ‘Partnerships & Collaborations’.
Met deze nominaties bewijst het bureau haar unieke positie door kennis van entertainment te koppelen aan creativiteit. Op 13 december worden de winnaars bekendgemaakt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]