At-thetable is als enige Belgische bureau geshortlist voor de Clio Entertainment Awards 2021. Met twee verschillende campagnes voor VTM maakt het At-thetable tweemaal kans op de iconische Hollywood-award, die in het leven werd geroepen om creativiteit in de entertainmentindustrie te vieren.
In de categorie ‘digital/mobile’ maakte de Code van Coppens indruk met hun AR-escape room in HLN.
En ook de integratie van een Blind Delivery met Deliveroo in Blind Getrouwd maakt kans op een beeldje in de categorie ‘Partnerships & Collaborations’.
Met deze nominaties bewijst het bureau haar unieke positie door kennis van entertainment te koppelen aan creativiteit. Op 13 december worden de winnaars bekendgemaakt.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








