At-thetable is als enige Belgische bureau geshortlist voor de Clio Entertainment Awards 2021. Met twee verschillende campagnes voor VTM maakt het At-thetable tweemaal kans op de iconische Hollywood-award, die in het leven werd geroepen om creativiteit in de entertainmentindustrie te vieren.
In de categorie ‘digital/mobile’ maakte de Code van Coppens indruk met hun AR-escape room in HLN.
En ook de integratie van een Blind Delivery met Deliveroo in Blind Getrouwd maakt kans op een beeldje in de categorie ‘Partnerships & Collaborations’.
Met deze nominaties bewijst het bureau haar unieke positie door kennis van entertainment te koppelen aan creativiteit. Op 13 december worden de winnaars bekendgemaakt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]