De afgelopen kerstperiode deelde At-thetable wel heel ongebruikelijke cadeaus uit. Al hun klanten ontvingen namelijk een meeting invite, ingepland nét voor de start van het kerstweekend. Maar: de meeting was volledig fictief. Het blokkeerde wel de namiddag van vrijdag 23 december in de agenda’s van de klanten, maar ze zou nooit plaatsvinden. Het bureau zelf spreekt dan ook niet van een meeting, maar wel van een me-thing.
Het opzet? Doordat niemand anders meer iets kon inplannen, hadden de klanten even de tijd om op zichzelf te focussen, of om alvast de nodige voorbereidingen te treffen voor hun feestdagen. Happy holidays indeed!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]