De afgelopen kerstperiode deelde At-thetable wel heel ongebruikelijke cadeaus uit. Al hun klanten ontvingen namelijk een meeting invite, ingepland nét voor de start van het kerstweekend. Maar: de meeting was volledig fictief. Het blokkeerde wel de namiddag van vrijdag 23 december in de agenda’s van de klanten, maar ze zou nooit plaatsvinden. Het bureau zelf spreekt dan ook niet van een meeting, maar wel van een me-thing.
Het opzet? Doordat niemand anders meer iets kon inplannen, hadden de klanten even de tijd om op zichzelf te focussen, of om alvast de nodige voorbereidingen te treffen voor hun feestdagen. Happy holidays indeed!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]