Tijdens de meest recente editie van ‘Week zonder Vlees’ ging Greenway actief op zoek naar flexitariërs, consumenten die hun voedingsplan flexibel invullen door bewust één of meerdere dagen per week geen vlees te eten.
In de zoektocht naar mensen die ‘flexibiliteit’ als een waardevolle eigenschap naar voren schuiven, bleek geen plek beter te zijn dan LinkedIn. De Belgische producent van vleesvervangers plaatste daarom, samen met At-thetable, een volwaardige vacature online voor professionals die zich dagelijks flexibel opstellen in hun professionele leven. Want waarom zou je naast flexibel werken, ook niet openstaan om flexibel te eten?
“Een topjob!” knipoogt Eveline Bultynck, marketing manager bij Greenway. “Zo werk je alvast mee aan een groenere planeet.”
Credits:
Client: Greenway
Contacts: Eveline Bultynck
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Elias Dewulf
Creation: Maike Borms
Strategy: Jorian Vanvossel
Account: Marie Demesmaeker
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]