At-thetable rekruteert flexitariërs voor Greenway

Crea / News

Tijdens de meest recente editie van ‘Week zonder Vlees’ ging Greenway actief op zoek naar flexitariërs, consumenten die hun voedingsplan flexibel invullen door bewust één of meerdere dagen per week geen vlees te eten.

In de zoektocht naar mensen die ‘flexibiliteit’ als een waardevolle eigenschap naar voren schuiven, bleek geen plek beter te zijn dan LinkedIn. De Belgische producent van vleesvervangers plaatste daarom, samen met At-thetable, een volwaardige vacature online voor professionals die zich dagelijks flexibel opstellen in hun professionele leven. Want waarom zou je naast flexibel werken, ook niet openstaan om flexibel te eten?

“Een topjob!” knipoogt Eveline Bultynck, marketing manager bij Greenway. “Zo werk je alvast mee aan een groenere planeet.”

Credits:

Client: Greenway

Contacts: Eveline Bultynck

Agency: at-thetable

CD: Kristof Snels

Creation: Elias Dewulf

Creation: Maike Borms

Strategy: Jorian Vanvossel

Account: Marie Demesmaeker