Dat At-thetable creatief omgaat met entertainment en televisie, dat is al lang geen geheim en dat werd opnieuw bewezen: het bureau won 2 zilveren Clio Awards Entertainment met campagnes voor VTM. At-thetable kwam verrassend en origineel uit de hoek en won in de categorie ‘Virtual & Augmented Reality’ voor hun spraakmakende en succesvolle AR escape room in Het Laatste Nieuws voor Code van Coppens. Heel Vlaanderen probeerde te ontsnappen uit een krant, een heel weekend lang.
De tweede award viel binnen ‘Partnerships & Collaborations’ voor de Blind Order, waarvoor het bureau een samenwerking opstartte tussen VTM en Deliveroo. Heel wat mensen zijn hen nog dankbaar voor deze stunt, want dankzij deze actie hebben ze nieuwe smaken, nieuwe restaurants én nieuwe lievelingsgerechten durven ontdekken. Want geef nu toe, bij het bestellen van eten, kies je toch vaak – als gewoontedier zijnde – voor iets wat je al kent? Maar wie tijdens Blind Getrouwd een Blind Order plaatste bij Deliveroo, kreeg een verrassing als lunch of diner. Zowel de AR escape room als het blind bestellen werden een enorm succes! At-thetable is naar eigen zeggen (en terecht) enorm vereerd met de erkenning van hun creative werk in content en entertainment en hoopt volgend jaar met hun klant weer in de prijzen te vallen.
Bekijk de cases hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]