At-thetable verzilvert twee Clio Entertainment shortlists
Dat At-thetable creatief omgaat met entertainment en televisie, dat is al lang geen geheim en dat werd opnieuw bewezen: het bureau won 2 zilveren Clio Awards Entertainment met campagnes voor VTM. At-thetable kwam verrassend en origineel uit de hoek en won in de categorie ‘Virtual & Augmented Reality’ voor hun spraakmakende en succesvolle AR escape room in Het Laatste Nieuws voor Code van Coppens. Heel Vlaanderen probeerde te ontsnappen uit een krant, een heel weekend lang.
De tweede award viel binnen ‘Partnerships & Collaborations’ voor de Blind Order, waarvoor het bureau een samenwerking opstartte tussen VTM en Deliveroo. Heel wat mensen zijn hen nog dankbaar voor deze stunt, want dankzij deze actie hebben ze nieuwe smaken, nieuwe restaurants én nieuwe lievelingsgerechten durven ontdekken. Want geef nu toe, bij het bestellen van eten, kies je toch vaak – als gewoontedier zijnde – voor iets wat je al kent? Maar wie tijdens Blind Getrouwd een Blind Order plaatste bij Deliveroo, kreeg een verrassing als lunch of diner. Zowel de AR escape room als het blind bestellen werden een enorm succes! At-thetable is naar eigen zeggen (en terecht) enorm vereerd met de erkenning van hun creative werk in content en entertainment en hoopt volgend jaar met hun klant weer in de prijzen te vallen.
Bekijk de cases hier.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]