Atypisch Antwerpen verwelkomt fashionista’s

Atypisch-Antwerpen-fashionista-Brusels-Airport

Crea / News

Atypisch-Antwerpen-fashionista-Brusels-Airport

Onder de koepel Atypisch Antwerpen, die bedoeld is om het imago van Antwerpen in binnen- en buitenland te verbeteren, creëerde Duval Guillaume een specifieke uiting die mensen bij aankomst in België moet aansporen om Antwerpen te bezoeken. De visual prijkt namelijk op een enorme billboard in de aankomsthall van Brussels Airport. Deze eerste creatie in een reeks focust op het segment van de mode, waarbij Antwerpen er opnieuw in slaagt de aandacht te trekken van de toevallige passant door op een zeer atypische manier een van de troeven van de stad naar voor te schuiven. Vanuit een alom bekend Belgisch cliché...

 

Credits:

Advertiser: Stad Antwerpen

Client Contacts: Sara Van den Broeck, Judith Van Oost

Agency: Duval Guillaume

Executive Creative Directors: Dries De Wilde, Koenraad Lefever

Art Director: Ad Van Ongeval

Copywriter: Jeremie Goldwasser

Account Director: Patrick Clymans

Account: Jet Vervenne

Account executive: Dorien Van Antwerpen

Production Company: Ingrid Deuss

Photographer: Philippe Mathys