Onder de koepel Atypisch Antwerpen, die bedoeld is om het imago van Antwerpen in binnen- en buitenland te verbeteren, creëerde Duval Guillaume een specifieke uiting die mensen bij aankomst in België moet aansporen om Antwerpen te bezoeken. De visual prijkt namelijk op een enorme billboard in de aankomsthall van Brussels Airport. Deze eerste creatie in een reeks focust op het segment van de mode, waarbij Antwerpen er opnieuw in slaagt de aandacht te trekken van de toevallige passant door op een zeer atypische manier een van de troeven van de stad naar voor te schuiven. Vanuit een alom bekend Belgisch cliché...
Credits:
Advertiser: Stad Antwerpen
Client Contacts: Sara Van den Broeck, Judith Van Oost
Agency: Duval Guillaume
Executive Creative Directors: Dries De Wilde, Koenraad Lefever
Art Director: Ad Van Ongeval
Copywriter: Jeremie Goldwasser
Account Director: Patrick Clymans
Account: Jet Vervenne
Account executive: Dorien Van Antwerpen
Production Company: Ingrid Deuss
Photographer: Philippe Mathys