Audience Base uit de startblokken


Adform introduceert een nieuw datamanagementplatform (dmb): Audience Base baseert zich op het bestaande Adform DMP maar gooit nu de deuren open als een zogenaamde standalone solution. Het nieuwe platform belooft bureaus en uitgevers een soepele en naadloze segmentering van merken op basis van data. Het kan geïntegreerd worden in bestaande technologische en marketingtechnologische omgevingen.
Met Audience Base speelt Adform in op een vraag van de klanten. Zij misten volgens Adform zo'n platform. Dat verzamelt, combineert, categoriseert gegevens om ze om te zetten in consumenteninzichten waarmee bureaus, merken en uitgevers hun campagnes kunnen optimaliseren. Al meer dan 400 klanten doen een beroep op Audience Base, zo beklemtoont Adform.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


