Adform introduceert een nieuw datamanagementplatform (dmb): Audience Base baseert zich op het bestaande Adform DMP maar gooit nu de deuren open als een zogenaamde standalone solution. Het nieuwe platform belooft bureaus en uitgevers een soepele en naadloze segmentering van merken op basis van data. Het kan geïntegreerd worden in bestaande technologische en marketingtechnologische omgevingen.
Met Audience Base speelt Adform in op een vraag van de klanten. Zij misten volgens Adform zo'n platform. Dat verzamelt, combineert, categoriseert gegevens om ze om te zetten in consumenteninzichten waarmee bureaus, merken en uitgevers hun campagnes kunnen optimaliseren. Al meer dan 400 klanten doen een beroep op Audience Base, zo beklemtoont Adform.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]