“Bij de aanvang van mijn universitaire studie psychologie in Leuven was de mediawereld me nog totaal onbekend. Een Erasmusverblijf in Valencia, een passie voor reizen, een Solvay-postmaster ‘Creativity & Marketing’ en een stage als productmanager bij L’Oréal hebben mijn horizonten verruimd en mijn interesse voor de reclame- en mediawereld aangewakkerd. Een openstaande vacature als junior account manager bij JCDecaux sprak me daarom meteen aan. Ik kwam, twee maanden geleden, terecht in een familiale omgeving die steeds openstaat en hunkert naar innovatie zonder zijn vaste waarden uit het oog te verliezen. In deze korte periode deed ik mijn indrukken van de mediawereld op, een zeer competitieve en tegelijk zeer professionele wereld, waarin men steeds verder gaat in cijfermatige onderbouwing. Omringd door een positief en energiek team, kon ik de eerste stappen naar het verwerven van een vaste klantenportefeuille alvast zetten.”
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]