“Bij de aanvang van mijn universitaire studie psychologie in Leuven was de mediawereld me nog totaal onbekend. Een Erasmusverblijf in Valencia, een passie voor reizen, een Solvay-postmaster ‘Creativity & Marketing’ en een stage als productmanager bij L’Oréal hebben mijn horizonten verruimd en mijn interesse voor de reclame- en mediawereld aangewakkerd. Een openstaande vacature als junior account manager bij JCDecaux sprak me daarom meteen aan. Ik kwam, twee maanden geleden, terecht in een familiale omgeving die steeds openstaat en hunkert naar innovatie zonder zijn vaste waarden uit het oog te verliezen. In deze korte periode deed ik mijn indrukken van de mediawereld op, een zeer competitieve en tegelijk zeer professionele wereld, waarin men steeds verder gaat in cijfermatige onderbouwing. Omringd door een positief en energiek team, kon ik de eerste stappen naar het verwerven van een vaste klantenportefeuille alvast zetten.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]