Authority wordt partner van Social Seeder

Word-of-mouth’ of mondelinge reclame blijft nog steeds één van de meest krachtige marketinginstrumenten, ook in de digitale wereld. "Recente studies van Nielsen, geven aan dat 92% van de consumenten mondelinge reclame gelooft boven alle andere vormen van reclame," zegt Alexander Schmitt, oprichter van Authority. "Vandaag vormen de sociale media de plaats bij uitstek waarop deze mondeling reclame wordt gevoerd (zowel in de positieve als negatieve zin). Positieve mondelinge reclame wordt doorgaans gevoerd door tevreden klanten, leveranciers en partners, maar ook medewerkers, familie en vrienden die een merk of onderneming genegen zijn. We noemen deze groep uw‘merkambassadeurs’."
Niet enkel grote of internationale merken beschikken over deze ambassadeurs. Elke kmo telt vandaag reeds enkele ‘natuurlijke’ ambassadeurs die zich doorgaans in het eigen personeelsbestand bevinden. Authority en Social Seeder ontwikkelden binnen een exclusief partnership een oplossing voor kmo's om deze mondelinge reclame op sociale media via merkambassadeurs te vergroten, meetbaar te maken maar vooral werkbaar te houden binnen een haalbaar budget.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]