Word-of-mouth’ of mondelinge reclame blijft nog steeds één van de meest krachtige marketinginstrumenten, ook in de digitale wereld. "Recente studies van Nielsen, geven aan dat 92% van de consumenten mondelinge reclame gelooft boven alle andere vormen van reclame," zegt Alexander Schmitt, oprichter van Authority. "Vandaag vormen de sociale media de plaats bij uitstek waarop deze mondeling reclame wordt gevoerd (zowel in de positieve als negatieve zin). Positieve mondelinge reclame wordt doorgaans gevoerd door tevreden klanten, leveranciers en partners, maar ook medewerkers, familie en vrienden die een merk of onderneming genegen zijn. We noemen deze groep uw‘merkambassadeurs’."
Niet enkel grote of internationale merken beschikken over deze ambassadeurs. Elke kmo telt vandaag reeds enkele ‘natuurlijke’ ambassadeurs die zich doorgaans in het eigen personeelsbestand bevinden. Authority en Social Seeder ontwikkelden binnen een exclusief partnership een oplossing voor kmo's om deze mondelinge reclame op sociale media via merkambassadeurs te vergroten, meetbaar te maken maar vooral werkbaar te houden binnen een haalbaar budget.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]