Met een stijging van 9% ten opzichte van 2014 heeft Villo! tijdens de afgelopen, intussen 15e Autoloze Zondag in Brussel zijn beste score van de laatste drie jaar laten optekenen op het gebied van aantal verhuringen. Het aandeel korte verhuringen (1 en 7 dagen) maakt normaal 10% van de verhuringen uit, maar liep vorige zondag op tot 40%.
Het fietsdeelsysteem vierde in mei zijn zesde verjaardag en telt bijna 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten. Het systeem groeide in 2014 tot een totaal van 37.000 langetermijnabonnees en 87.000 kortetermijntickets. Sinds begin deze maand loopt een nieuwe Villo!-campagne op de JCDecaux Senior-borden (8m²) in de straten van Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]