Autoloze zondag goed voor Villo!

Met een stijging van 9% ten opzichte van 2014 heeft Villo! tijdens de afgelopen, intussen 15e Autoloze Zondag in Brussel zijn beste score van de laatste drie jaar laten optekenen op het gebied van aantal verhuringen. Het aandeel korte verhuringen (1 en 7 dagen) maakt normaal 10% van de verhuringen uit, maar liep vorige zondag op tot 40%.
Het fietsdeelsysteem vierde in mei zijn zesde verjaardag en telt bijna 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten. Het systeem groeide in 2014 tot een totaal van 37.000 langetermijnabonnees en 87.000 kortetermijntickets. Sinds begin deze maand loopt een nieuwe Villo!-campagne op de JCDecaux Senior-borden (8m²) in de straten van Brussel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]