Autoloze zondag goed voor Villo!
Met een stijging van 9% ten opzichte van 2014 heeft Villo! tijdens de afgelopen, intussen 15e Autoloze Zondag in Brussel zijn beste score van de laatste drie jaar laten optekenen op het gebied van aantal verhuringen. Het aandeel korte verhuringen (1 en 7 dagen) maakt normaal 10% van de verhuringen uit, maar liep vorige zondag op tot 40%.
Het fietsdeelsysteem vierde in mei zijn zesde verjaardag en telt bijna 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten. Het systeem groeide in 2014 tot een totaal van 37.000 langetermijnabonnees en 87.000 kortetermijntickets. Sinds begin deze maand loopt een nieuwe Villo!-campagne op de JCDecaux Senior-borden (8m²) in de straten van Brussel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]