In samenwerking met PUB Magazine publiceert Auxipress in de vorm van een widget informatie over diverse thema's. In een nieuwe widget ontdekt u een samenvatting van onderzoek naar de media-aandacht voor e-commerce, de thema’s en de bijbehorende merken.
E-commerce groeit wereldwijd en lijkt de trend te zijn voor het begin van 2020! Vandaag de dag bestaat e-commerce voor alle producten. E-commerce kent een enorme toename van de belangstelling van de Franstalige en Nederlandstalige Belgische media (+28,51%) in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Dit kan gemakkelijk worden toegeschreven aan de coronacrisis, die het gebruik van deze sector vertienvoudigde terwijl fysieke winkels gedwongen werden te sluiten of ook online gingen verkopen.
Op merkniveau is Amazon nog steeds het meest invloedrijke en referentiemerk in de Belgische media op het gebied van e-commerce, ver voor Google en Apple. Auxipress stelt daarnaast vast dat, naast de online verkoopplatformen die een belangrijk media-aura behouden (Amazon, Alibaba), meer en meer merken zich keren tot de e-commerce en in media-aandacht winnen op dit gebied van communicatie.
Ontdek hier wat de plaats van e-commerce is in de Belgische media!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]