AVA en Uncle Bob zijn elkaars mooiste cadeau

Crea / News

‘Met kerst zijn we elkaars mooiste cadeau’. Dat is het uitgangspunt waarmee de nieuwe eindejaarscampagne van AVA uitpakt... én inpakt. Een boodschap met een knipoog die bewijst dat genieten van elkaars gezelschap nóg leuker wordt als je ’t met AVA’s feestassortiment doet. De campagne van de hand van Uncle Bob is een uiting van het merk haar vernieuwde positionering: ‘Creativiteit is een mentaliteit’.

"Creativiteit is geen talent, maar een ingesteldheid. Met een prettig gestoorde vindingrijkheid en haar gigantisch assortiment wil AVA er iedereen aan herinneren dat je alles leuker kan maken als je maar buiten de lijntjes durft te kleuren, knippen en knutselen," vertellen Robin Dhondt en Steven de Vreese, de bedenkers van zowel strategie als creatie.

De campagne start op 24 november met drie online pre-roll spots, gevolgd door een print en outdoor roll out. Het concept werd bovendien ook vertaald naar radio.

Credits

Client: Laurens Sanders, Director of Marketing & E-commerce at AVA

Creatives: Steven de Vreese & Robin Dhondt (Ministerie van Creatieve Zaken) 

Director: Ines Vansteenkiste-Muylle

DOP: Virgil Leclercq 

Camera assistant: Simon Noynaert 

Focus Puller: Louis Kerckhof 

Gaffer: Louis Kerckhof 

Photographer: Ines Vansteenkiste-Muylle 

Set dressing: Javor Malehounov & Marilyn Blondé (Maleblonde)

Styling: Maximiliaan Verswijvelt

Make-up: Nicky Dewinter

Editing: Ward Geerts (Sliced) 

Touch-up: Annelien Debusschere 

Grading: Kene Illegems

Sound: Benoît Dobbelstein (Bubbles)

Executive producer: Leen Van den Brande (Uncle Bob) 

Producers: Manoe Delissen & Dries Driesen (Uncle Bob)