AVA lanceert niet één, maar drie webshops
Papierwarenketen AVA lanceert drie webshops in één klap. Particulieren, bedrijven en horecaklanten kunnen voortaan elk in hun eigen webshop ook online aankopen doen. De webshops moeten ook nieuwe klanten aantrekken en bieden daarom het complete aanbod van AVA aan. Om de winkels en de webshops zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen, breidde AVA haar klantendienst uit en gaat het distributiecentrum op een totaal andere manier werken.
Met de webshops wil AVA verder evolueren naar een hybride keten, waar de klassieke winkels en de webshop hand in hand gaan. Die moeten niet gewoon naast elkaar bestaan, maar elkaar echt versterken. Promoties in de winkel moeten bijvoorbeeld ook op de webshops prominent aanwezig zijn.
De lancering van de webshops brengt nog investeringen met zich mee. AVA breidde haar digitale webteam uit en het digitale design gebeurt voortaan in eigen huis. Ook de customer service groeit: de klantendienst blijft op weekdagen drie uur langer bereikbaar, tot 20 uur, en is vanaf nu ook op zaterdag bemand. En klanten kunnen nu ook via online chat met hun vragen terecht bij AVA.
Voor het distributiecentrum betekenen de webshops een grote verandering. AVA schakelt nu over op ‘stukpicking’ waarbij de picking in de magazijnen elektronisch gebeurt, en niet meer op papier. Het scannen gaat zo niet alleen sneller, het stockbeheer verloopt ook efficiënter. Door de distributie en de logistiek volledig in België te houden, hoopt AVA ook andere bedrijven te inspireren.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]