Awards voor beginners

Na de zomerbreak trekt het prijzenseizoen zich langzaam weer op gang. Euro Effies en Effies, Epica, Eurobest, Clio, CCB,… Tot aan de apotheose van de Cannes Lions werkt de reclamewereld zich uit de naad om de beste campagnes te bedenken en, wie weet, de hoofdprijs in de wacht te slepen, een goddelijk moment van erkenning voor het harde labeur. En toch ondermijnt senior art director Mathew Prentice, momenteel gevestigd in Singapore, in “Why advertising awards are now for losers” het competitiesysteem. PUB legde zijn argumenten voor aan twee spelers op de Belgische markt: Jens Mortier van Mortierbrigade en Xavier Bouillon van Emakina Integrated.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]