Na de zomerbreak trekt het prijzenseizoen zich langzaam weer op gang. Euro Effies en Effies, Epica, Eurobest, Clio, CCB,… Tot aan de apotheose van de Cannes Lions werkt de reclamewereld zich uit de naad om de beste campagnes te bedenken en, wie weet, de hoofdprijs in de wacht te slepen, een goddelijk moment van erkenning voor het harde labeur. En toch ondermijnt senior art director Mathew Prentice, momenteel gevestigd in Singapore, in “Why advertising awards are now for losers” het competitiesysteem. PUB legde zijn argumenten voor aan twee spelers op de Belgische markt: Jens Mortier van Mortierbrigade en Xavier Bouillon van Emakina Integrated.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]