Na de zomerbreak trekt het prijzenseizoen zich langzaam weer op gang. Euro Effies en Effies, Epica, Eurobest, Clio, CCB,… Tot aan de apotheose van de Cannes Lions werkt de reclamewereld zich uit de naad om de beste campagnes te bedenken en, wie weet, de hoofdprijs in de wacht te slepen, een goddelijk moment van erkenning voor het harde labeur. En toch ondermijnt senior art director Mathew Prentice, momenteel gevestigd in Singapore, in “Why advertising awards are now for losers” het competitiesysteem. PUB legde zijn argumenten voor aan twee spelers op de Belgische markt: Jens Mortier van Mortierbrigade en Xavier Bouillon van Emakina Integrated.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]