AXA Belgium, Wavemaker en Publicis Groupe bouwen verder aan vertrouwen met Nafi Thiam

Na een opgemerkte campagne in 2021 en de fantastische zege op de Spelen van Tokio, komt AXA Verzekeringen bij het begin van deze zomer met een nieuwe campagne. De campagne draagt opnieuw de signatuur 'Know You Can' en gaat nog dieper in op het thema zelfvertrouwen. Ook deze campagne wordt op grote schaal verspreid via een stevig luik tv-, OLV en OOH. Ze onderscheidt zich van de vorige campagnes door een groot content-luik.
"We willen ons het terrein van zelfvertrouwen verder eigen maken, maar we willen ook dichter bij ons doelpubliek gaan staan met content rond zelfvertrouwen die ons en onze consumenten aanspreekt," zegt Luc Latour, brand & media manager bij AXA Belgium.
In deze content omschrijft merkambassadrice Nafi Thiam in haar eigen woorden wat 'zelfvertrouwen' betekent voor een kampioen. Ze geeft ook concreet advies over hoe je dat gevoel kan maximaliseren en het beste van jezelf kan geven.
Deze campagne is het resultaat van een nieuwe succesvolle samenwerking tussen AXA Belgium, Wavemaker en Publicis Groupe. Dankzij een krachtig plan is de campagne uitgebreid te zien op tv, op impactvolle formaten in out of home en ook in online video & social media.
Credits
Client : AXA Belgium - Camille Audet, Koen Lukasczyk, Luc Latour, Martine Schepers, Ismaël Colen, Valérie Revers
Client Lead: Nejwa Jacobs
Account Director: Anaïs Lavie
Account Executives: Margot Brunet, Dilinay Kocek
Sr Brand & Campaign Strategist: Carl De Gussem
Chief Creative Officer: Eduardo Marques
Creative Directors: Koenraad Lefever, Naïm Baddich
Creatives/concept providers: Jean-Marc Wachsmann, Frédéric Van Hoof
Content Lead: Maarten Van Herck
Content creatives: Joris Van der Plaetsen, Jeroen Van Laethem, Louise Van Kueken, Yaiza Narganez Gomez
Copywriter FR: Philippe Dorval
Copywriter NL: Wim Corremans
Sr Chromist & Retoucher: Fred Dupont
Sr Infographist: Thierry Staes, François Baudon
Digital designers : Teo Rasmerita, Thierry Vandermeulen
Print Producer: Marleen Hemeleers
Post-Production Producer: Martine Levy-Lambrechts
Post-Production Editor : Emile Gorissen
Moving Images Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Content Producer: Andreas Hasle
Art Buyer: Saartje Goris
Sound Lead: Tom Garcia
Sound Engineer: Matthias Lewis
External production
Production house: Producteur Provocateur
Producer: Eric Daem
Director: Meeto
Editor: Hans Desmet
Sound: Senjan
Photographer: Filip Van Roe
Media Agency
Wavemaker - Gabriel Teleman, Robin Gérondal, Maxime Seclin
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]