AXA Belgium, Wavemaker en Publicis Groupe bouwen verder aan vertrouwen met Nafi Thiam

Crea / News

Na een opgemerkte campagne in 2021 en de fantastische zege op de Spelen van Tokio, komt AXA Verzekeringen bij het begin van deze zomer met een nieuwe campagne. De campagne draagt opnieuw de signatuur 'Know You Can' en gaat nog dieper in op het thema zelfvertrouwen. Ook deze campagne wordt op grote schaal verspreid via een stevig luik tv-, OLV en OOH. Ze onderscheidt zich van de vorige campagnes door een groot content-luik.

"We willen ons het terrein van zelfvertrouwen verder eigen maken, maar we willen ook dichter bij ons doelpubliek gaan staan met content rond zelfvertrouwen die ons en onze consumenten aanspreekt," zegt Luc Latour, brand & media manager bij AXA Belgium.

In deze content omschrijft merkambassadrice Nafi Thiam in haar eigen woorden wat 'zelfvertrouwen' betekent voor een kampioen. Ze geeft ook concreet advies over hoe je dat gevoel kan maximaliseren en het beste van jezelf kan geven.

Deze campagne is het resultaat van een nieuwe succesvolle samenwerking tussen AXA Belgium, Wavemaker en Publicis Groupe. Dankzij een krachtig plan is de campagne uitgebreid te zien op tv, op impactvolle formaten in out of home en ook in online video & social media.

Credits

Client : AXA Belgium - Camille Audet, Koen Lukasczyk, Luc Latour, Martine Schepers, Ismaël Colen, Valérie Revers

Client Lead: Nejwa Jacobs

Account Director: Anaïs Lavie

Account Executives: Margot Brunet, Dilinay Kocek

Sr Brand & Campaign Strategist: Carl De Gussem

Chief Creative Officer: Eduardo Marques

Creative Directors: Koenraad Lefever, Naïm Baddich

Creatives/concept providers: Jean-Marc Wachsmann, Frédéric Van Hoof

Content Lead: Maarten Van Herck

Content creatives: Joris Van der Plaetsen, Jeroen Van Laethem, Louise Van Kueken, Yaiza Narganez Gomez

Copywriter FR: Philippe Dorval

Copywriter NL: Wim Corremans

Sr Chromist & Retoucher: Fred Dupont

Sr Infographist: Thierry Staes, François Baudon

Digital designers : Teo Rasmerita, Thierry Vandermeulen

Print Producer: Marleen Hemeleers

Post-Production Producer: Martine Levy-Lambrechts

Post-Production Editor : Emile Gorissen

Moving Images Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs  

Content Producer: Andreas Hasle

Art Buyer: Saartje Goris

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Engineer: Matthias Lewis

External production

Production house: Producteur Provocateur

Producer: Eric Daem

Director: Meeto

Editor: Hans Desmet

Sound: Senjan

Photographer: Filip Van Roe

Media Agency

Wavemaker - Gabriel Teleman, Robin Gérondal, Maxime Seclin