AXA Belgium en Publicis Groupe uit de startblokken met Nafi Thiam

Crea / News

In een jaar waarin de samenleving door Covid-19 op haar limieten dreigt te botsen, brengt zelfvertrouwen het beste in ons naar boven. Zo slagen we erin onszelf opnieuw uit te vinden en dromen na te streven. Met die insteek schiet de nieuwste campagne van AXA Belgium in samenwerking met Publicis Groupe uit de startblokken. Gezicht van deze campagne is Nafi Thiam. Zelf ziet de AXA-merkambassadrice de steun van haar omgeving als doorslaggevend voor het zelfvertrouwen dat ze nodig heeft om steeds weer grenzen te verleggen. Die overtuiging belichaamt de ambitie van AXA Belgium om als top-of-mind verzekeringspartner, de toekomstplannen van zijn klanten mee te helpen uittekenen door te beschermen wat voor hen belangrijk is.

Op maandagochtend 24 augustus ging deze nieuwste ‘Know You Can’-mediacampagne live, met larger-than-life affichage. Vanaf 7 september komt daar ook een opvallende televisiespot bij, waarin Nafi Thiam ons inspireert om in onszelf te geloven en onze eigen ambities waar te maken. Het mediaplan en -strategie werden opgesteld door Wavemaker. De iconische beelden zijn van Filip Van Roe, Czar en Lieven Van Baelen stonden in voor de productie. Het geheel wordt ondersteund door online video en bannering op sociale media.

Credits

Advertiser: AXA Belgium

Client contacts: Gunter Uytterhoeven, Koen Lukasczyk, Luc Latour, Martine Schepers, Valérie Revers, Peter Moyson

Creative Agency: Publicis Groupe

Media Agency: Wavemaker

Media Agency contacts: Virginie Verdoot, Véronique Bulens, Simon Vagenhende

Creative Director: Lode Vochten, Koenraad Lefever

Creative team: Daniel Van den Broucke, Maarten De Maayer

Strategic Planner: Jorian Vanvossel, Anthony O’Donnel

Account team : Michaël Marchand, Anaïs Lavie, Naté Séméga, Margot Brunet

Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs, Ingrid Deuss

Photographer: Filip Van Roe

Retouching: Fred Dupont

Production Company: Czar

Director: Lieven Van Baelen

Testimonials: Pascal Braeckman, Thomas Fadeux, Bart Callaerts