Maandag laten Duval Guillaume en AXA een nieuwe campagne op ons los. Met die campagne zet AXA zijn nieuwe visuele identiteit en zijn nieuwe merkpositionering in de verf, in eerste instantie ten behoeve van de woonverzekeringen van Generatie Y. En de verzekeraar gaat full force, met televisiespots, online video, radiospots, programmatic display, social marketing en veel meer. Het concept: ‘Keep your modern life going’
Hierbij alvast de televisiespots:
Handige Harry NL 30’
Dieter de Dino lover NL 30’":
Credits:
Client: AXA
Agency: Duval Guillaume
Media : Havas Media & Semetis
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]