Maandag laten Duval Guillaume en AXA een nieuwe campagne op ons los. Met die campagne zet AXA zijn nieuwe visuele identiteit en zijn nieuwe merkpositionering in de verf, in eerste instantie ten behoeve van de woonverzekeringen van Generatie Y. En de verzekeraar gaat full force, met televisiespots, online video, radiospots, programmatic display, social marketing en veel meer. Het concept: ‘Keep your modern life going’
Hierbij alvast de televisiespots:
Handige Harry NL 30’
Dieter de Dino lover NL 30’":
Credits:
Client: AXA
Agency: Duval Guillaume
Media : Havas Media & Semetis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]