AXA doet een beroep op Handige Harry en Dieter de Dino

Maandag laten Duval Guillaume en AXA een nieuwe campagne op ons los. Met die campagne zet AXA zijn nieuwe visuele identiteit en zijn nieuwe merkpositionering in de verf, in eerste instantie ten behoeve van de woonverzekeringen van Generatie Y. En de verzekeraar gaat full force, met televisiespots, online video, radiospots, programmatic display, social marketing en veel meer. Het concept: ‘Keep your modern life going’
Hierbij alvast de televisiespots:
Handige Harry NL 30’
Dieter de Dino lover NL 30’":
Credits:
Client: AXA
Agency: Duval Guillaume
Media : Havas Media & Semetis
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]