AXA laat Generatie Y zichzelf zijn

Op 1 oktober lanceert AXA Belgium een nieuwe campagne in ons land. De bedoeling? De nieuwe positionering van het merk duidelijk maken. En die is: « Gewoon jezelf zijn ». De campagne wil Generatie Y bereiken met een AXA-autoverzekering die de voordelen van een online verzekering koppelt aan het persoonlijk advies van een makelaar.
De campagne gaat 'the full monty': televisie, online video, programmatic display, social marketing, SEA en veel meer. En het creatieve concept vertrekt vanuit het idee ‘Keep your modern life going’. De campagne is specifiek ontwikkeld voor België, in dezelfde creatieve lijn van de wooncampagne (« the roomies »), met twee specifieke thema's in verschillende formaten: een jong koppel dat aan het winkelen is en een lichtjes perfectionistische jongeman. De humor ligt telkens meteen om de hoek.
Credits
Client: AXA
Contact AXA Belgium: Luc Latour
Creation: Publicis Conseil Paris
Local adaptation: Duval Guillaume Brussels
Media: HavasMedia & Semetis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]