Op 1 oktober lanceert AXA Belgium een nieuwe campagne in ons land. De bedoeling? De nieuwe positionering van het merk duidelijk maken. En die is: « Gewoon jezelf zijn ». De campagne wil Generatie Y bereiken met een AXA-autoverzekering die de voordelen van een online verzekering koppelt aan het persoonlijk advies van een makelaar.
De campagne gaat 'the full monty': televisie, online video, programmatic display, social marketing, SEA en veel meer. En het creatieve concept vertrekt vanuit het idee ‘Keep your modern life going’. De campagne is specifiek ontwikkeld voor België, in dezelfde creatieve lijn van de wooncampagne (« the roomies »), met twee specifieke thema's in verschillende formaten: een jong koppel dat aan het winkelen is en een lichtjes perfectionistische jongeman. De humor ligt telkens meteen om de hoek.
Credits
Client: AXA
Contact AXA Belgium: Luc Latour
Creation: Publicis Conseil Paris
Local adaptation: Duval Guillaume Brussels
Media: HavasMedia & Semetis
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]