AXA laat Generatie Y zichzelf zijn
Op 1 oktober lanceert AXA Belgium een nieuwe campagne in ons land. De bedoeling? De nieuwe positionering van het merk duidelijk maken. En die is: « Gewoon jezelf zijn ». De campagne wil Generatie Y bereiken met een AXA-autoverzekering die de voordelen van een online verzekering koppelt aan het persoonlijk advies van een makelaar.
De campagne gaat 'the full monty': televisie, online video, programmatic display, social marketing, SEA en veel meer. En het creatieve concept vertrekt vanuit het idee ‘Keep your modern life going’. De campagne is specifiek ontwikkeld voor België, in dezelfde creatieve lijn van de wooncampagne (« the roomies »), met twee specifieke thema's in verschillende formaten: een jong koppel dat aan het winkelen is en een lichtjes perfectionistische jongeman. De humor ligt telkens meteen om de hoek.
Credits
Client: AXA
Contact AXA Belgium: Luc Latour
Creation: Publicis Conseil Paris
Local adaptation: Duval Guillaume Brussels
Media: HavasMedia & Semetis
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]