AXA verzekeringen en Tom Waes beleven nieuwe reizen, nieuwe verhalen

Crea / News

Verzekeraar AXA heeft met Vlaanderens grootste durfal Tom Waes een geknipte ambassadeur gevonden. Nieuwe grenzen verleggen, daar draait het om voor Tom en AXA. De Know you can-spirit van AXA, die we al ontdekten in het partnership met Nafi Thiam, is ook Tom Waes op het lijf geschreven. “Ambassadeur worden van een sterk merk als AXA vond ik onmiddellijk een hele uitdaging. Ik kijk er enorm naar uit. Na de samenwerking rond het één-programma ‘Reizen Waes: wereldsteden’, gaan we nu dus verder. Ik wil nog veel projecten realiseren, en dat doe ik graag met sterke partners,”​ zegt Waes. 

“Zo trots met Tom Waes raakvlakken te vinden voor een sterk partnership,” aldus Koen Lukasczyk, chief communication, brand & sustainability. “Tom inspireert jong en iets minder jong om vol vertrouwen iedere reisbucketlist af te vinken. Zijn avontuurlijke karakter, in combinatie met zijn persoonlijkheid, maken van hem de ideale ambassadeur van ons AXA-merk.”

De samenwerking van AXA met Tom Waes levert meteen een eerste spot & online campagne op, geproduceerd door AKA De Mensen. Een spot waarin we Tom de ganse wereld zien rondwandelen. Baseline van de spot: “nieuwe reizen, nieuwe verhalen.”

“Nieuwe Reizen, nieuwe verhalen, dat klinkt zowat als mijn dagelijks bestaan. Ik reis zowat 150 dagen op een jaar, privé en professioneel. Ik heb dus al wel eens een reisverzekering nodig,” besluit Tom Waes.

Credits

Axa Verzekeringen:  Koen Lukasczyk, Luc Latour, Ismaël Colen

Production Company: AKA De Mensen

Creatie: Jasper Declercq

CD: Tom Willems

Executive producer: Pieter Maes

Producer: Audrey Dierckx

Director: Humans

DOP: Piet Deyaert

Focus Puller: Jesper Rey

Art Department: Pieter De Donder

Editor: Kobe Van Baekel / P-J Brouwers

Grading: Tom Mulder / Xavier Dockx

Sound & Music: Audiotheque