AXA Verzekeringen nodigt inbrekers uit bij je thuis

deurhanger AXA

Crea / News

deurhanger AXAWe delen tegenwoordig alles online. Vooral als we met vakantie zijn: we hebben allemaal wel een soort drang om iedereen te laten zien hoe leuk we het hebben. Mensen vergeten echter vaak wat de risico’s hiervan zijn. AXA Verzekeringen wil iedereen die vakantiefoto’s deelt op sociale media dan ook waarschuwen voor inbraak.

Daarom creëerde Duval Guillaume deurhangers met daarop posts van vakantiegangers die inbrekers uitnodigen omdat ze duidelijk niet thuis zijn. Nadat we het adres van enkele slachtoffers achterhaalden, gingen we bij hen langs met hun persoonlijke deurhanger en vroegen we hen om een reactie. Wat AXA hiermee wil zeggen: zorg dat je je woning optimaal beschermt voor je met vakantie vertrekt.

Alles werd in een online movie gegoten, die verspreid wordt via de sociale kanalen van AXA en ondersteund wordt via teasers op Facebook en Twitter, en via pre-rolls op YouTube.

Credits

Client: Axa

Contacts: Luc Latour, Martine Schepers

Agency: Duval Guillaume

Executive Creative Directors: Koenraad Lefever, Dries De Wilde

Account Managers: Jef Leysen, Melanie Chabrier

Account Executives: Dorien Van Antwerpen, Caroline Ropsy

Creation: Arjen Tarras, Kasper Janssens, Lode Vochten

Design: Laurent Lejeune, Wim Sels

Director/editor: Bart Callaerts

DOP: Joris Prikken

PR Manager: Kathy Van Looy