AXA Verzekeringen overtreft zichzelf met Publicis Groupe

Crea / News

Na een eerste campagneluik in 2020, waarmee het de start van zijn partnership met Nafi Thiam in de verf zette, lanceert AXA Belgium samen met Publicis Groupe een nieuwe campagne. Deze nieuwe campagne, getiteld ‘Know You Can’, pleit voor zelfvertrouwen en moedigt mensen aan zichzelf te overtreffen.

“We willen ons blijven positioneren als een partner die mensen aanmoedigt en hun zelfvertrouwen ondersteunt, een missie waarvoor we in 2020 samen met Nafi Thiam het startschot hebben gegeven. Dit jaar staat in het teken van zelfvertrouwen en prestaties, wat gesymboliseerd wordt door het overtreffen van zichzelf,” vertelt Luc Latour, brand & media manager van AXA België.

Een uitgesproken positieve en constructieve houding en boodschap, verpersoonlijkt door Nafi Thiam, die ook rechtstreeks aan de basis lag van het het idee voor de televisiespot: “Als atleet en als persoon weet ik dat ik me voortdurend kan verbeteren, zowel mentaal als fysiek. Ik wil graag aan iedereen laten zien dat wanneer je goed omringd bent en in jezelf gelooft, je kan streven naar een betere versie van jezelf.”

Dit idee van een ‘betere versie van jezelf’ krijgt een eerbetoon in de nieuwe film geregisseerd door Meeto en Producteur Provocateur. De film achtervolgt Nafi door de straten van Luik, voortgestuwd door gejuich en het iconische ‘Don’t Stop Me Now’ van Queen.

“De kijker wordt als het ware meegenomen tijdens een achtervolging op Nafi die, zelfverzekerd en aangemoedigd door het gejuich van het publiek, uiteindelijk wordt ingehaald door een betere versie van zichzelf. Deze film is een ode aan het overtreffen van jezelf,” zegt Koenraad Lefever, creative director bij Publicis Groupe.

De mediacampagne is opgezet door Wavemaker en ging op 19 april van start met panoramische billboards en twee evenementiële baches in Brussel en Antwerpen. Op maandag 26 april wordt het startschot gegeven voor de televisiespot, online video, sociale media en brand content.

Credits

Client (brand & contacts): AXA
Gunter Uytterhoeven, Koen Lukasczyk, Luc Latour, Martine Schepers, Valérie Revers, Ismaël Colen
Client Leads: Michaël Marchand, Nejwa Jacobs
Account Director: Anaïs Lavie
Account Manager: Maëlle Cherpion
Account Executive: Margot Brunet
Strategy Director: Carl De Gussem
Connection Planner: Anthony O’Donnell
Chief Creative Officer: Eduardo Marques
Creative Directors: Koenraad Lefever, Lode Vochten
Sr Creatives: Jean-Marc Wachsmann, Frédéric Van Hoof
Sr Copywriter NL: Wim Corremans
Creative Retoucher: Fred Dupont
Creative Designers: Mauro Cordella, Natacha De Nauw
Sr Infographist: Renaud Stevens
Content Designer: Christopher Goosens
Digital Designers : Tatiana Lacroix, Thierry Vandermeulen
Print Producers: Marleen Hemeleers, Christ Lannoy
Art Buyers: Ingrid Deuss, Saartje Goris
Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout
Moving Images Producer:  Daan Feytongs  

Media Agency
Wavemaker
Véronique Bulens, Marie Vanden Clooster, Robin Gérondal

External production
Production or radio house: Producteur Provocateur
Producer: Eric Daem
Director: Meeto
Editor: Hans Desmet
Sound: Senjan
Photographer: Filip Van Roe